duminică, 27 mai 2012

Cupa EmmedueSport 2012


26.05.2012. De aproape un an aştept ziua de ieri. Din clipa în care am terminat cursa pe şosea anul trecut am ştiut ca vreau să revin. Organizatorii s-au întrecut pe sine. Puncte de alimentare mai multe. Rută uşor schimbată. Modificată apoi în şi mai bine cu doar două zile la sugestia participanţilor. Poate doar dacă le stătea în putere şi asfaltau şi coborârea din Tătaru dădeau lovitura. Vremea superbă. Având în vedere că au tot fost ploi, inclusiv sâmbăta trecută când am vrut să merg la recunoaştere, ieri au fost 18-20 grade Celsius. Cu nori şi puţin soare. Iar ploaia a început cînd noi deja plecam spre casă.
În rest despre cursă ce să spun. Superbă. Mi-am făcut damblaua. Să mă ţină până la anul. Sunt puţin dezamăgit de start pentru că m-am lăsat fraierit şi chiar am crezut în regruparea de la km 7 cum se anunţase. Surprise! Când am ajuns eu la km 7 nu mai era nimeni. Sau, mă rog, mai erau câţiva răsfiraţi la câteva sute de metrii în faţă. Ca fapt divers. Am găsit un filmuleţ pe net. Ştiţi câte timp a trecut la kilometrul 8 din momentul în care au trecut primii şi până am ajuns eu acolo? Ghici? Aproape... ŞAPTE MINUTE !!!
Dar, uşor-uşor cam ca la toate concursurile la care am fost, am găsit pe cineva cu care să merg în acelaşi ritm. În cazul cursei de ieri acest lucru s-a întâmplat pe căţărarea de la Călugăreni. Numărul 643: o fată cu tricou Oetztaler. Şi bicicletă roz pe care ţineam minte de anul trecut de pe aceeaşi căţărare. Şi numărul 77, un băiat cu echipament Saxo Bank. Am mers cu ei până pe ultima căţărare când cu 2 km înainte de vârf am luat-o uşor înainte pentru că veneau câţiva din spate. Apropo de asta, când mai era 1 km până în vârf a trebuit să mă ridic din şa. "Ai tupeu" zice tipul cu care mergeam în paralel. Nu, nu, n-am. Dar îmi arde fundul de cât am stat pe şa. Şi aşa era...
Oricum la final i-am aşteptat să-i aplaud pe cei doi tovarăşi de drum. Care nu au întârziat să apară. Doar cât am schimbat câteva vorbe cu Sorin (el a fost la cursa de 50 Km, prima lui cursă) şi mi-am luat diploma de finişer. 
Acum, date tehnice. Am făcut 101.68 km. Ceva mai mult decât cei 99.5 km de pe bikemap. Dar dacă luăm în considerare că 3 din 4 căţărări le-am făcut în zig-zag, ştiu de unde vine diferenţa. Dar măcar am avut ambiţia de a nu pune piciorul jos pe niciuna din ele.
Timpul: 4 ore 23 minute fix. Dar la care o să se adune timpul cât am stat în punctele de alimentare. Aştept rezultatele oficiale. Acest timp e, sincer, cu dus şi întors. Anul trecut, când încă nu ştiam că traseul va fi modificat îmi propusesem să scot sub 4 ore. La acea primă cursă terminasem în 4 h 33 min. Dar anul ăsta mergeam cu cursiera. Când am văzut traseul nou, mi-am zis că cele 4 ore ar fi încă în grafic. Dar când am văzut modificările suplimentare am realizat că îmi va fi mai greu. La gabaritul meu nu-i de neglijat o căţărare de 4 km cu o diferenţă de nivel de 350 m
Viteza maximă: 72.5 km/h. Pe coborârea de la Vărbila. New personal best. 
Ca loc, estimez undeva pe locul 90-100. Din 123 înscrişi. La fel, şi aici aştept publicarea rezultatelor. 
Per total a fost o cursă superbă. Dumnezeu să le dea sănătate şi putere de muncă organizatorilor, pentru că tare bine mă simt la cursa asta. Ne vedem la anul.


28.05.2012 - Rezultate oficiale
Timp = 4 : 28 : 59. Asta înseamnă că 6 minute le-am stat prin punctele de alimentare. 
Clasament general: loc 96 din cei 107 care au terminat.
Clasament clasa 30-39 ani: 29 din 31
Concurent nr.643 = Agape Sandrina
Concurent nr.77 = Croitorescu Honorius Cosmin

Un comentariu: