duminică, 4 iunie 2017

Thassos

Patru zile. 1500 km. 25 ore petrecute în mașină. Vreo 200 km cu bicicleta. Vreo 10 ore de pedalat. Da, în sfârșit am ajuns în Thassos. De 4 ani fac planuri să ajung acolo. Și tot de atunci le tot anulez din diverse motive. Dar nu mai conteaza. Am ajuns acolo. Și sper să revin, că tare-i frumos...
Probabil parte din frumusețe a dat-o și faptul că în prima zi mi-am distrus telefonul. Nu tu telefoane, nu tu Facebook dar mai ales nu tu emailuri pe teme de serviciu. Nu știu dacă vreodată în ultimii 10 ani am avut 3 zile consecutive în care sa nu stau cu nasul în mailuri. Tare bine e așa... Mai vreau!
Iar pozele, ca pozele... Chiar dacă nu-s făcute cu telefonul meu, până la urmă există o vorbă: “Cea mai bună cameră e cea pe care o ai la îndemână”.

Un comentariu:

  1. Confirm chestia cu camera :))
    Si eu vreau in Thassos. Poate intr-o vara organizam o treaba cu masinile din Romania ...

    RăspundețiȘtergere